Upominki firmowe – mały gadżet, a cieszy

Najważniejszy jest produkt, a reszta – opakowanie, dostawa ani cała ta otoczka nie ma znaczenia. Założę się, że wiele z nas zna mnóstwo firm, które podpisałyby się rękami i nogami pod tym stwierdzeniem.
Cóż, może dziesięć czy piętnaście lat temu, kiedy polski rynek był dużo mniej dojrzały, konkurencja zdecydowanie mniejsza, informacje gorzej dostępne, a klient mniej świadomy to stwierdzenie było prawdziwe. Czasy się zmieniły, konkurencja nie odpuszcza – co więc zrobić, żeby to właśnie TWÓJ produkt się sprzedał i, co najważniejsze, spowodował wzrost lojalności wśród klientów?
Jakość jest niezmiernie ważna i nikt temu nie zaprzeczy, ale zastanów się, w jaki sposób obsługujesz danego klienta? Kto pokrywa koszty wysyłki – Ty czy klient? Jaka jest polityka zwrotów i reklamacji? A centrum obsługi klienta? Strona internetowa? W jaki sposób dostarczasz produkt do klienta? Może zamiast zwykłego kartonu warto zainwestować w ładny papier ozdobny, dołączyć małą próbkę produktu, liścik z podziękowaniem za zakupy lub katalogiem z informacjami o produktach, a może do paczki warto dodać słodycze firmowe, które na pewno wzbudzą w kliencie pozytywne skojarzenia. Kto z nas nie lubi krówek czy innych czekoladek!
Jasne, że to nie słodycze firmowe czy papier ozdobny są głównym motywem zakupu, ale zastanów się – czy mając dwa jednakowe (albo bardzo zbliżone jakościowo) produkty wybrałbyś ten ładnie opakowany, dzięki któremu czujesz się ważny, jakby firma dbała o Ciebie, czy byle jak zapakowany, owinięty w nudną szarą bibułę. Odpowiedź nasuwa się sama. Dlatego weź w ołówek w dłoń i dokonaj kalkulacji, czy te dodatkowe koszty w postaci papieru, słodyczy, próbek itp nie zwrócą się w postaci przychodów z zakupów lojalnych klientów, a dzięki działaniu marketingu szeptanego – również rzeszy nowych klientów.

Zobacz: Słodycze firmowe | SuperSlodycze.pl