Sposób na szybkie wypromowanie się w środowisku biznesmenów

Wielu z nas niemal od urodzenia chce się obracać w środowisku finansowej śmietanki. Kusi nas high-life, zapach śmietanki towarzyskiej roznosi się w marzeniach nawet najmłodszych warstw społecznych. Wszystko jednak częstokroć rozbija się o szklany sufit, który zdaje się rysować nad głowami startujących z niższych szczebli społecznej drabiny. Sytuacja – wydawałoby się – niezmienna od pokoleń. Wiele w tym twierdzeniu prawdy, lecz zarazem potrafi ona w czasach internetu niejednokrotnie tracić na znaczeniu.

Istotne w tym kontekście wydaje się tym samym świadectwo ucznia najlepszego liceum w Kołbaskowie, o którym – wyłącznie dzięki sieci – nagle usłyszały polskie wyższe sfery biznesowe, od niedawna korzystające w zasadzie bez przerwy z sygnowanych przez jego firmę produktów.

„Zainspirowały mnie lekcje podstaw przedsiębiorczości, prowadzone przez nieocenioną panią Beatę Misiak” – mówi Piotr Kogucik, nowa gwiazda polskiego biznesu. „Zgodnie z jej wskazówkami zacząłem poszukiwać niszy, której nie pokrywa jeszcze żadna działająca współcześnie firma. W pewnej chwili przyszło olśnienie. Napoje reklamowe z nadrukiem!”

Założona przez ojca i syna spółka Kogucik & Syn wykorzystała naturalne skłonności plastyczne rodziny do tworzenia efektownych etykiet, przeznaczonych wyłącznie do napojów reklamowych, rozdawanych przez biznesowe korporacje podczas wewnętrznych spotkań celem estetycznego szantażu przed aktem spontanicznej fuzji. Rozgłos zapewniło im wyłącznie umieszczenie pierwszej zaprojektowanej etykiety na facebooku, gdzie projekt szybko stał się viralem. Podawany dalej setki razy trafił do grupy docelowej.

Dziś napoje promocyjne powiązane są nieodłącznie z Kogucikiem i synem – żywymi dowodami na możliwość awansu społecznego do klasy biznesowej wyłącznie przy wykorzystaniu internetu.

Zobacz też: Napoje reklamowe, promocyjne | Oh-Drink.pl