Chwyt na klienta

Jaki jest najczęstszy problem młodych przedsiębiorców? Oczywiście brak doświadczenia, który skutkuje bardzo często nieodpowiednimi wyborami i złymi decyzjami. A młodzi przedsiębiorcy nie mogą przecież pozwolić sobie na popełnianie wielu błędów – zwykle ze względu na ograniczone finanse. Jeżeli przedsiębiorca wybrał odpowiednią branżę, wyłonił target i sposób funkcjonowania w sposób sensowny pozostaje dotrzeć do naszych potencjalnych klientów – czyli do bardzo szerokiej rzeszy ludzi.

Tu pojawia się pytanie jak pozyskiwać klientów [biznes.lumo.pl]? Otóż sposobów jest kilka. Przede wszystkim pokażmy się! Odpowiednie oznakowanie zarówno w miejskiej przestrzeni jak i w sieci to już połowa sukcesu. Musimy być widoczni zarówno w realu jak i w sieci. W tej ostatniej jednak nie jest tak łatwo być widocznym i pojawiać się na pierwszym miejscu w wynikach wyszukiwania po zadaniu odpowiedniego pytania. Korzystajmy z wielu wirtualnych sposobów na to, by dotrzeć do potencjalnego odbiorcy. Jednak w sposób moralny!

Ulotki, ogłoszenia, plakaty czy reklamy w prasie będą również dobrym sposobem by dotrzeć do klienta (wiele zależy oczywiście od branży). Reklama powinna być wielotorowa – jeśli już uda nam się przyciągnąć klientów – nie dajmy konkurencji szansy, by stała się lepsza od nas! Nie oznacza to gwałtownego opuszczania cen – czasem wystarczy dobrze dobrany, idealnie przemyślany i skierowany do odpowiedniej grupy program partnerski [biznes.lumo.pl]. I wcale nie chodzi o naciągnie klienta.

Pomyślcie czy wy nabraliście się kiedyś na program lojalnościowy, w który nie wierzyliście? Zazwyczaj od chęci zdobycia którejś z głównych nagród silniejsze jest poczucie tego, że skoro i tak muszę kupować dane produkty, mogę robić to właśnie w tym a nie innym miejscu – a za to otrzymam praktyczny gadżet, który nie będzie kurzył się w piwnicy, ale być może stanie się przydatny.

Reklama: Walka o stałych klientów